1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015675

Sv: Semifinal 2008
Happyer: Ja det var segt igår från läktarplats vad gäller ramsor och håll-i-gång . Men jag var inte lika laddad som inför kvartfinalerna. Om det beror på att jag hade haft en helt otroligt mysig och lugn dag (slädtur) eller om det beror på något helt annat, ja det återstår att se.

Men jag tycker att det blir ett jävla gnäll på folk om alla möjliga skitsaker. Är det inte på Olle och trummandet, så är det dålig fart på klacken, fel ramsor osv.
Nä, skrik själv i 60 minuter, alla matcher då kommer vi få ett otroligt tryck i E.on.
OBS! Man behöver inte stå i klacken för att heja i ramsorna, detta fenomen kan även göras från sittplats.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer