LingaN: Blir man automatiskt gnällig bara för att man har sittplats i en match? ;)
Annars är jag, precis som Blizzard är inne på, just nu sjukligt koncentrerad när spelet pågår. Varenda moment, varje kvadratmeter är viktig. Jag klarar inte ens av att klappa i takt då.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Annars är jag, precis som Blizzard är inne på, just nu sjukligt koncentrerad när spelet pågår. Varenda moment, varje kvadratmeter är viktig. Jag klarar inte ens av att klappa i takt då.