1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614861 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1015795

Sv: Semifinal 2008
Angående klacken/publiken...
Klacken gör i grunden ett mycket bra jobb, men det som är sämre är det gamla vanliga:

- Det trummas och klappas alltid till allting
- Alla ramsor körs i för högt tempo
- Dålig variation på ramsor, av någon anledning används inte ens det lilla utbud som finns

Sen kan man fråga sig vad det var för proppar som fick biljetter till matchen senast. Hallen började tömmas innan matchen var färdigspelad. Sista fem minuterna rådde begravningsstämning. Och två små ungar sitter och spelar nån sorts dataspel.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer