Angående klacken/publiken... Klacken gör i grunden ett mycket bra jobb, men det som är sämre är det gamla vanliga:
- Det trummas och klappas alltid till allting - Alla ramsor körs i för högt tempo - Dålig variation på ramsor, av någon anledning används inte ens det lilla utbud som finns
Sen kan man fråga sig vad det var för proppar som fick biljetter till matchen senast. Hallen började tömmas innan matchen var färdigspelad. Sista fem minuterna rådde begravningsstämning. Och två små ungar sitter och spelar nån sorts dataspel.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Klacken gör i grunden ett mycket bra jobb, men det som är sämre är det gamla vanliga:
- Det trummas och klappas alltid till allting
- Alla ramsor körs i för högt tempo
- Dålig variation på ramsor, av någon anledning används inte ens det lilla utbud som finns
Sen kan man fråga sig vad det var för proppar som fick biljetter till matchen senast. Hallen började tömmas innan matchen var färdigspelad. Sista fem minuterna rådde begravningsstämning. Och två små ungar sitter och spelar nån sorts dataspel.