-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4956)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Melodin mot HV är självklart att checka fast deras slagkryssare till backar i egen zon - inte som idag låta dem vara i lugn och ro.
Några oroväckande saker...
Hynning, Regin, Tenkrat - Två sega matcher rad. Svacka?
Pyrre och Pärsinen - Ser sega ut i fem mot fem.
Ofta kan man få en svacka efter ett par matcher när man varit skadad. De första matcherna spelar man på inspiration, sedan kommer ringrostigheten - Hoppas jag har fel. Känns som att Pyrre skulle behöva näta.
Positivt - Backe och att vi kan vara med in till sista minuten efter att ha gjort en riktig plattmatch.
Kan ingen ta ut den där Jämtin innan han invalidiserar någon motståndare. Ärligt talat -- Det är fan ingte roligt längre som han håller på. När han sedan kombinerar deet med Totti-filmningar, då är i alla fall min gräns passerad....
Nu tar vi dem i nästa fight!!!