1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1016913

Sv: Semifinal 2008
Ja detta är en märklig sport... Hur kan Timrå, samtliga spelare, se så mycket segare ut idag? Jag fattar inte att det skall behöva svänga så mycket. I vilket fall känns det som att vi kommer att vinna detta om vi bara kommer upp i normal kapacitet.

Melodin mot HV är självklart att checka fast deras slagkryssare till backar i egen zon - inte som idag låta dem vara i lugn och ro.

Några oroväckande saker...

Hynning, Regin, Tenkrat - Två sega matcher rad. Svacka?
Pyrre och Pärsinen - Ser sega ut i fem mot fem.

Ofta kan man få en svacka efter ett par matcher när man varit skadad. De första matcherna spelar man på inspiration, sedan kommer ringrostigheten - Hoppas jag har fel. Känns som att Pyrre skulle behöva näta.

Positivt - Backe och att vi kan vara med in till sista minuten efter att ha gjort en riktig plattmatch.

Kan ingen ta ut den där Jämtin innan han invalidiserar någon motståndare. Ärligt talat -- Det är fan ingte roligt längre som han håller på. När han sedan kombinerar deet med Totti-filmningar, då är i alla fall min gräns passerad....

Nu tar vi dem i nästa fight!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.