tamare: Sjävklart fungerar inte Webben bättre än den marksända tv´n. Men kommentatorerna på canal+ uppfattar väl att hesa-fredrik ljöd innan skottet avlossat, el. har jag fel? Hur som hellst så var jag och farsan rörande överens om att Vinnerborg gjorde rätt för en gångs skull, Skönt att vara Timrå-supporter!!!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sjävklart fungerar inte Webben bättre än den marksända tv´n. Men kommentatorerna på canal+ uppfattar väl att hesa-fredrik ljöd innan skottet avlossat, el. har jag fel? Hur som hellst så var jag och farsan rörande överens om att Vinnerborg gjorde rätt för en gångs skull, Skönt att vara Timrå-supporter!!!