Det är alltid bra drag på hockey, sedan får ju alla tycka vad dom vill. Men av dom matcher jag varit på genom mina år så har det då sällan varit en dålig stämmning i någon hall. Men visst kan det vara bättre vissa gånger osv men aldrig dålig enligt mig.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är alltid bra drag på hockey, sedan får ju alla tycka vad dom vill. Men av dom matcher jag varit på genom mina år så har det då sällan varit en dålig stämmning i någon hall. Men visst kan det vara bättre vissa gånger osv men aldrig dålig enligt mig.