andyo: Nu tänker jag inte hoppa in på en alkoholdebatt igen. Den fick inte vidare bra genomslag sist det begav sig.
Vi skiter i vilket vi har druckit eller tycker om att dricka och konstaterar att Timrå spöade HV idag. Underbart, erotiskt och romantiskt! Det lever vi gott på!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi skiter i vilket vi har druckit eller tycker om att dricka och konstaterar att Timrå spöade HV idag. Underbart, erotiskt och romantiskt! Det lever vi gott på!