1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1019117

Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: haha näe men det är ju bra att man provar på nya saker, även om det där kanske redan på förhand var dömt att bli just ett fiasko.

Kommer ihåg en gång när jag provade att blanda jäger med trocadero, och var skitsäker på att det skulle bli lyckat, men fy fan vad hemskt det smakade. Men i försöket efter då jag provade kaktur/lime-festis (av alla möjliga drycker) så blev det fruktansvärt gott. Kan jag rekommendera om man inte är en tjurskalle som alltid ska dricka jägern som den är.

näe nu är det väl dags man släpper det här ämnet innan nån mod drar ihop ögonbrynen.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer