73Sjöbba: Bitterheten är ljuv, heter det. Pilutta dej, Pasi Puistola.
"– Jag hörde ingen signal och trodde det var mål. Men sedan när det blev video-bedömning försvann hoppet. Förstår att det inte skulle bli mål eftersom det var Timrå-personal som gjorde videobedömningen, säger Puistola uppgivet."
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"– Jag hörde ingen signal och trodde det var mål. Men sedan när det blev video-bedömning försvann hoppet. Förstår att det inte skulle bli mål eftersom det var Timrå-personal som gjorde videobedömningen, säger Puistola uppgivet."