Simmalugnt: Jag såg reprisen inatt och där är det helt omöjligt att höra nån signal förrän publiken tystnat när de ser att pucken är inne. Vi på plats som tittade på klockan var säkra att det var slut. Ser även att klockan stannar i C+ sändningen så den ligger efter orginalklockan i hallen... Det lär väl få HV:arna att bli ännu surare... ;P
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ser även att klockan stannar i C+ sändningen så den ligger efter orginalklockan i hallen... Det lär väl få HV:arna att bli ännu surare... ;P