Tjalle: Men jag förstår detta att det inte är opartiska granskare och folk gnäller på det, nu är jag ju lite naiv i min tro att man hoppas det finns sådana att om de åtar sig ett sånt jobb, så agerar man opartisk, oavsett bostadsort, men det är jag det.
Men någon i går påpekade här att HL hade en observatör med också.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men någon i går påpekade här att HL hade en observatör med också.