Vilken match! Ingen röst kvar, tur att det är tangenter här. Vilken kämpa insats, Ootroligt bra tryck i arenan framförallt i sista. Att slösa ork på att gnälla över att Klacken var dålig det förstår jag inte ärligt talat. Finns en del faktorer till det, bla att en del som står på ståplats inte fick plats nån annanstans o som var pissnödig av spänning, då är det inte lätt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att slösa ork på att gnälla över att Klacken var dålig det förstår jag inte ärligt talat.
Finns en del faktorer till det, bla att en del som står på ståplats inte fick plats nån annanstans o som var pissnödig av spänning, då är det inte lätt.
Själv har jag ett väldigt gott samvete!
Just det ja, Jämtin. Vilken dubbel looser!