1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1019218

Sv: Semifinal 2008
Tjalle:
Håller med dig jag!
Det är väl, i sammanhanget, helt ointressant hur canal+ klocka beter sig!
En riktig skandal vore det om det i efterhand visade sig att målkameran är synkad med en TV-kanals klocka i stället för det officiella matchuret.
Enligt uppgift så skall det vara ganska tydligt i målvideon huruvida tiden är ute eller inte. Färgen ändras på skärmen, till rött, när klockan slår över på 20:00.
Sen tycker jag att alla som anser sig ha hört signalen gjorde det bra.
6000 personer som skriker rakt ut!
Jag hörde inte signalen.... Inte en chans!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer