Ja, vad säger man så här dagen efter...livet är underbart! Så har då älskade, underbara Timrå IK stått för en mirakelvändning även i den här matchserien!
"Förstår att det inte skulle bli mål eftersom det var Timrå-personal som gjorde videobedömningen, säger Puistola uppgivet." (ur dagens AB....surt sa räven)
Som man känner sig själv känner man andra. Känns som att vi har HV på gaffeln. :-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Förstår att det inte skulle bli mål eftersom det var Timrå-personal som gjorde videobedömningen, säger Puistola uppgivet."
(ur dagens AB....surt sa räven)
Som man känner sig själv känner man andra. Känns som att vi har HV på gaffeln. :-)