Blä! Önskar att jag hade kunnat åka med till Jerusalem igen på söndag. Tyvärr så börjar min praktik på måndag morgon så det går inte =/
Tror och hoppas på att ni som ändå åker försöker skrika sönder apburen och lyfta upp spelarna så att de orkar kötta ner HV i minst en av två bortamatcher.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tror och hoppas på att ni som ändå åker försöker skrika sönder apburen och lyfta upp spelarna så att de orkar kötta ner HV i minst en av två bortamatcher.
KÄMPA TIMRÅ!