T T: Instämmer så klart. Det var helt enormt i sista perioden och han var fantastisk. Och som jag har längtat efter den där "bära-fram-laget-känslan". Igår återuppstod den och det blev succé direkt, milt uttryckt ;) Mäktig ljudkuliss! Det var underbart att bevittna, men framförallt höra, sista perioden ännu en gång.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och som jag har längtat efter den där "bära-fram-laget-känslan". Igår återuppstod den och det blev succé direkt, milt uttryckt ;) Mäktig ljudkuliss! Det var underbart att bevittna, men framförallt höra, sista perioden ännu en gång.