Redax 2: Varje gång jag är i Jönköping på hockey (det vill säga två gånger så här långt...) spanar jag utanför hallen efter en kvarting som farsan och en kompis till honom enligt uppgift gömde i en snödriva innan de gick in i Rosenlundshallen 1981 och glömde kvar. Än har jag inte hittat flaskan och inte har jag sett bilder på farsan på Timråklubbans mammas bilder heller. Men han kanske var där ändå?
Fotografen till bilderna (som väl en av tjejerna med de snygga randiga sockorna) har jag däremot träffat alive and kicking på ståpats i Axa arean.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Fotografen till bilderna (som väl en av tjejerna med de snygga randiga sockorna) har jag däremot träffat alive and kicking på ståpats i Axa arean.