Vi ska vara nöjda, förhoppningsvis får fler personer möjlighet att se matchen och härliga Timrå. Personligen gjorde det faktum att kanal 5 sänder matchen att min beslutsångest nådde oanade höjder. Jag står här och brottas med den evinnerliga frågan "vart ska jag se den för att det skall bli störst chans för Timråvinst?" Hemma, hos kompisar eller middag och hockeymatch i barndomshemmet? Svåra val :)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi ska vara nöjda, förhoppningsvis får fler personer möjlighet att se matchen och härliga Timrå. Personligen gjorde det faktum att kanal 5 sänder matchen att min beslutsångest nådde oanade höjder. Jag står här och brottas med den evinnerliga frågan "vart ska jag se den för att det skall bli störst chans för Timråvinst?" Hemma, hos kompisar eller middag och hockeymatch i barndomshemmet? Svåra val :)