Ambroo: Är också hyfsat orolig för detta backpar. Förhoppningsvis i onödan. men jag har alltför lätt att visualisera ideliga fastcheckningar i egen zon, försök till 'rejäla rensningar' som blir passningar upp till HV:s blålinjeplacerade backar...samt just ett gäng sköna holding-/hakningsutvisningar när det snurrats för länge. Hualigen.
Annars är det väldigt behagligt med två raka matcher i HV-kulan. Timrå har ett grymt läge. Kan lira tämligen avslappnat i kväll och med ett bra självförtroende efter vändningen senast. Förhoppningsvis leder dessa två faktorer till ett betydligt mer initiativrikt, pumpande timråspel än sist det begav sig där nere. Då kan det bli två riktigt roliga dagar.
Vill se en fortsatt pressad och irriterad Kenta. Nu blåser det, för första gången den här säsongen, lite motvind. Kan han reda ut det? Det blir i s f första gången han gör det, i slutspelssammanhang. Hoppas Robban får lira lite mot Jämtin, Ward och Ledin också. Är det någon som kan få dom att tappa koncepterna alldeles är det han.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Annars är det väldigt behagligt med två raka matcher i HV-kulan. Timrå har ett grymt läge. Kan lira tämligen avslappnat i kväll och med ett bra självförtroende efter vändningen senast. Förhoppningsvis leder dessa två faktorer till ett betydligt mer initiativrikt, pumpande timråspel än sist det begav sig där nere. Då kan det bli två riktigt roliga dagar.
Vill se en fortsatt pressad och irriterad Kenta. Nu blåser det, för första gången den här säsongen, lite motvind. Kan han reda ut det? Det blir i s f första gången han gör det, i slutspelssammanhang.
Hoppas Robban får lira lite mot Jämtin, Ward och Ledin också. Är det någon som kan få dom att tappa koncepterna alldeles är det han.