Håller med dig om Jämtin killen fokusera på fel saker.,,inte bra.Hoppas att Kenta sätter Lindström på Jämtins plats i andra kedjan så Jämtin fattar allvaret.
Håller inte med dig i kritiken av Ward.Han har varit bra och inte dragit på sig onödiga utvisningar. När Ward spelar enkelt och resolut så är han en riktigt stabil defensiv back.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Håller med dig om Jämtin killen fokusera på
fel saker.,,inte bra.Hoppas att Kenta sätter Lindström
på Jämtins plats i andra kedjan så Jämtin fattar allvaret.
Håller inte med dig i kritiken av Ward.Han har
varit bra och inte dragit på sig onödiga utvisningar.
När Ward spelar enkelt och resolut så är han en
riktigt stabil defensiv back.