1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020034

Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Tycker nog Kokko var bland lagets bästa backar även innan jul, och Kokko-dissen förefaller än mer märklig med tanke på att det redan tidigt stod klart att Koskinen och Sanny drar. Backsidan inför nästa säsong oroar mig. Men Skogs är jag positiv till. En annan jag gärna ser i Timrå är faktiskt Leksands jänkare Jackman. Han är spelskicklig och har ett rejält skott!

Men, en sak i taget. Jag tror Timrå kniper nån av de här två matcherna. Skiter det sig bör chansen fortfarande vara god att fixa en sjunde avgörande...

Backlunds tavla senast gjorde mig skvatt galen (tur att hockeysnack låg nere...), tyckte även det andra målet såg billigt ut, ett löst handledsskott. Skärpning idag!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer