tk75: Försvarsspelet är grunden till allt. Mer kyla, fokus och samlat! Styr ut frikyrkohögersvinen. Anfallsspelet kom aldrig igång riktigt. Kom in i matchen, prestera några fina offensiva sekvenser och sen en reduceringspuck!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Försvarsspelet är grunden till allt. Mer kyla, fokus och samlat! Styr ut frikyrkohögersvinen.
Anfallsspelet kom aldrig igång riktigt.
Kom in i matchen, prestera några fina offensiva sekvenser och sen en reduceringspuck!