tamare: värsta är att vi har mest tur i den här matchen. HV71 hade kunnat gjort 5 mål i den här perioden. Hur många mål hade vi kunnat göra? Förutom att kasta pucken i mål med handen?
Timrå borde haft ca 2 till utvisningar också, och HV hade nog gjort 1 till mål på dom.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå borde haft ca 2 till utvisningar också, och HV hade nog gjort 1 till mål på dom.
Näe, det är vi som har tur än så länge.