Det är för dålig aktivitet, återigen, och det är för många som inte bidrar, som åker och gömmer sig. Man visste vad som väntade, men man verkar inte ha gjort hemläxan särskilt väl.
Sen förstår inte varför det ska vara en sån markant skillnaden på framförallt finnarnas spel hemma och borta? Is som is... Ok att HV är bra, men att fjärdelinan är bästa enheten är bara för dåligt!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen förstår inte varför det ska vara en sån markant skillnaden på framförallt finnarnas spel hemma och borta? Is som is... Ok att HV är bra, men att fjärdelinan är bästa enheten är bara för dåligt!