PP-spelet lyser med sin frånvaro. Så här vinner man inga matcher.
Tycker att man borde införa samma system som i NHL angående filmningar. Först varning och sedan avstängning och böter. Thörnbergs uppträdande är rakt pinsamt
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker att man borde införa samma system som i NHL angående filmningar. Först varning och sedan avstängning och böter. Thörnbergs uppträdande är rakt pinsamt