1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020255

Sv: Semifinal 2008
250kg kärlek: Självklart är allt inte moes fel, men han har vart en av dom sämre spelarna, om inte den sämste av alla. Klart man måste ersätta Styf, går inte att spela på 5 backar som Kenta gjorde flera gånger när han va tränare i TIK.

Om jag ska vända på det hela så låter det i så fall att du tycker synd om Moe att han ska "behöva" hoppa in nu, klart som fan han vill spela helt klart. Kan säga att Moe har en sån attityd att han förmodligen tycker han är BÄTTRE än många av timrås backar.. därför är det helt fel att tycka synd om honom för att han måste hoppa in nu och ta ansvar.

Herregud, han är 19-20 år, har kontrakt av Timrå IK och får ett enormt förtroende trots allt.

Det enda man kan ha sympatier för är att han spelar med lotvonen, men frågan är om det hade gått så mkt bättre med sanny eller någon annan idag för honom?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.