1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020414

Sv: Semifinal 2008
Kramer: En (1) dålig match i slutspelet och majoriteten som känner sig manad att uttrycka sig på hockeysnack gör det precis innan de ska lägga sig i ett varmt bad och skära upp handlederna. Ibland är det tungt.

Min åsikt: det såg jäääävligt dåligt ut idag. Innebär det att det aldrig kommer att se bra ut igen? Nej.

Min oro: det som talar för att det faktiskt kan se risigt ut även fortsättningsvis är att Challe matchat första och andrafemman väldigt hårt. Någon HV-sajt som jag passerat senaste dagarna hade en statistik över genomsnittlig speltid per spelare i slutspelet och minns jag rätt låg ett bra stort gäng Timråiter före den förste HV-spelaren. Vi ska inte glömma att vi gått runt på sex backar och i princip tio forwards hela slutspelet. 16-åringarna har inte haft mycket speltid. Jämför med HV:s forwards 10-12.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.