1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020415

Sv: Semifinal 2008
Jag håller med om att man fpr var apissed off över dagens match - men varför måste alla dra ut den linjen till att gälla nösta match och sedan hela semiserien??? Vi har väl vänt negativa lägen förut??

Enligt vissa här verkar det som vi skall kalla hem spelarna, lämna WO och sätta oss på Domustrappan och sjunga We shall Overcome - bara för att slippa spela av de kommande meningslösa matcherna som ju HV redan vunnit..

Är det så vi hoppas att spelarna resonerar? Om vi resonerar så - vad kan vi då kröva av spelarna? Varför bryter inte den här GB:n ihop och sedan kommer igen!

SM semi för h-vete....2-2.... Vi är inte döda ännu. Vi har ju bara börjat!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.