-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Apropå nånting... (188097)
- Silly Season 2026-27 (4988)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Får nog hålla med Putte C att Timrå inte var med fysiskt och mentalt idag.
Det hade blivit en annan match om Sundhs ribbskott gått in det är jag säker på.
Förra matchen hemma i proppskåpet såg ju stundtals likadan främst i 2:a med uselt PP men HV spelar faktiskt fantastiskt bra över hela banan i BP.
HV är rädda för att åka ur i semi medan Timrå som säsongen sett ut egentligen inte behöver skämmas om man nu åker ut mot seriesegraren.
Att ett lag med så många skickliga spelare måste hålla på med filmningar, gnäll på domare gör en ytterst förvånad och jag måste säga att jag blir en aning konfunderad på Kenta J som överhuvudtaget låter en sån som Jämtin vara på isen em vi tackar och tar emot förstås.
Chansen finns än - hoppas Styf kommer tillbaka - på dom igen bara...