1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020432

Sv: Semifinal 2008
HV har ett bättre lag, undrar hur många spelare som är födda 86-91 dom har i laget under denna matchserie, ju närmare avgörandet man kommer desto mer nytta har man av rutinen att spela just såna matcher och visst ser Timrå lite valpiga ut på vissa håll.

Får nog hålla med Putte C att Timrå inte var med fysiskt och mentalt idag.
Det hade blivit en annan match om Sundhs ribbskott gått in det är jag säker på.

Förra matchen hemma i proppskåpet såg ju stundtals likadan främst i 2:a med uselt PP men HV spelar faktiskt fantastiskt bra över hela banan i BP.

HV är rädda för att åka ur i semi medan Timrå som säsongen sett ut egentligen inte behöver skämmas om man nu åker ut mot seriesegraren.

Att ett lag med så många skickliga spelare måste hålla på med filmningar, gnäll på domare gör en ytterst förvånad och jag måste säga att jag blir en aning konfunderad på Kenta J som överhuvudtaget låter en sån som Jämtin vara på isen em vi tackar och tar emot förstås.

Chansen finns än - hoppas Styf kommer tillbaka - på dom igen bara...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.