1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020483

Sv: Semifinal 2008
Modano: Yepp, hoppas att dom som skrek i falsett efter Moe när det gick tungt efter jul, inser att det är en jävla skillnad på juniorhockey och toppmatcher i elitserien.
Pojken kan nog bli en riktigt bra back med tiden men idag var han en fullständig katstrof. Jag tror han tog alla felbeslut som gick att ta, plus några till.

Nu känner jag mig nästan rockroffe. Det är första gången jag sågar en Timrå-lirare i hockeysnack, och förhoppningsvis den sista också.

För övrigt var det mer än lovligt blekt över hela linjen ikväll. Bot och bättring imorgon, nu är slutspelets skitmatch avklarad. Rock on!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.