1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020505

Sv: Semifinal 2008
spud: Fegisen Ledin har väl aldrig slagits i hela sitt liv. Ändå har han elitseriens största käft och så åker han omkring och gömmer sig bakom Ward. En ful liten fegis med andra ord. Är så och kommer alltid att vara så. Salo är tjock och måttet är rågat och måldomaren i Göteborg är tattare. Jag har hört väldigt mycket från Ledin men aldrig sett honom slåss.

Var väl också svårt att undgå att HV går in stenhårt för att filma... Eller tog sig kanske Thörnberg en liten tupplur efter tacklingen han åkte på. Och vem har väl inte sett hur fint Jämtin gillar att falla. Elitserien har blivit en kärringliga. Nu åker man till och med ut för slag mot klubbor. Innebandyn har gått om hockeyn i hårdhet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.