1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1020528

Sv: Semifinal 2008
spud: Det var ju inte ens någon "armbågstackling" att tala om. Han träffar ju knappt om ens något. Sedan kommer diverse HV spelare och delar ut slag i ansiktet med handskar och crosschecking i ryggen innan Ward kommer och delar ut sitt fega slag långt efter avblåsning. Märkligt att Vinnerborg bara hittar en armbågstackling i hela det som uppstår efteråt. Och kvittar resten rakt av.

Att sedan kalla Sanny för Fanny, haha mindrevärdeskomplex eller? Modo har ju knappast någon som kommer upp i Sannys klass. Bara legoknektar och småungar. Precis som vi i FRölunda saknar en riktig tuffing.

Hoppas verkligen ni kniper nästa match nere i Jesusfästet. Lycka till Timrå.

Sedan måste jag säga att man kan säga vad man vill och Challe Berglund men han är nog den bäste tränaren att lyssna på. Och den som man upplever som mest sympatisk pga detta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.