Uno Gordon: Ja du kan ju börja anmäla boxare för misshandel också då så ska vi se på vilket allvar samhället tar dig sedan. Försök se skillnaden på saker och ting.
Händer något brottsligt på arenan så tror jag inte för en sekund att polisen skulle ingripa. På en arena finns minst 10 poliser som kan ta hand om den individ som anses bryta mot lagen så våldsamt att han ska tas om hand.
Varför grep ingen av alla poliser på arenan Pihl isf?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Händer något brottsligt på arenan så tror jag inte för en sekund att polisen skulle ingripa. På en arena finns minst 10 poliser som kan ta hand om den individ som anses bryta mot lagen så våldsamt att han ska tas om hand.
Varför grep ingen av alla poliser på arenan Pihl isf?