janssonovich: "Det sjuka är att dom vägrar (som vanligt) att skriva att om Timrå vinner, har dom också två matcher på sig att avgöra. Eller om man nu vill, matchboll hemma."
Haha smart... Det är väl lite likaläge där va? OKej med hemmaplan men HV nollar Timrå hemma och är en hundradel från kvittering uppe i timrå senast. Tyvärr ser det inte så ljust ut för Timrå i nuläget.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Haha smart... Det är väl lite likaläge där va? OKej med hemmaplan men HV nollar Timrå hemma och är en hundradel från kvittering uppe i timrå senast. Tyvärr ser det inte så ljust ut för Timrå i nuläget.