1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1021312

Sv: Semifinal 2008
Sista 10 minuterna betydligt bättre timråspel. Men vad hjälper det när Pärssinen kör en övermodig assist rätt in i banan.
Det är bara att inse, HV är numret för stort. Dom checkar sönder våra uppspelskassa backar, vänder blixsnabbt och har eoner av tid i egen zon. timrå har fullt sjå med att försöka ligga rätt i banan. Initiativet är HV:s, fullständigt.

Nu är det bara att köra på i sista. Nu har man inte målat på sisådär fem perioder, och det är bara att inse att Liv inte alls är på humör för att släppa in en slumppuck. Då måste det jobbas ordentligt för att lägena ska dyka upp.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.