1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1021463

Sv: Semifinal 2008
Bara inse. HV är riktigt jävla bra. just nu så känns de ungefär 300% bättre än Modo förra säsongen när de tog guld. Sedan har de marginalerna med sig - precis det man får om man jobbar hårdare än motståndarna. Två av tre ledningsmål i Kinnarps har gått in via foten. Många hopslag går till HV och man upplever att det studsar deras väg - helt enkelt för att de jobbar hårdare.

På torsdag måste vi jobba hårdare från start och förhoppningsvis få första målet. Då vinner vi!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.