Såg Fredrik Bremberg i Sundsvall idag. Dock så var han slarvigt klädd i DIF-gympabrallor och Huvtröja så han var nog inte här för att snacka kontrakt. Dessutom hade han flickvän med sig, men det kanske man ska ha. Såg dock ingen agent i närheten.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dock så var han slarvigt klädd i DIF-gympabrallor och Huvtröja så han var nog inte här för att snacka kontrakt.
Dessutom hade han flickvän med sig, men det kanske man ska ha. Såg dock ingen agent i närheten.