Ja nu var en härlig hockeysäsong över, nu blir livet inte detsamma. Nu när man lugnat ner sig lite så måste jag ändå inse att vi har gjort en bra säsong. Har många härliga minnen, allt från individuella prestationer samt underbara laginsatser. Timrå har bjudit på underhållning och spänning fastän säsongen varit full av skador, har man ändå lyckats formera trupperna och överaskat alla s.k. experter. Men hur kan kanal 5 överhuvudtaget sätta Svartvadet som kommentator, kan någon ge mig ett svar på detta! för mig är det tamefan helt otrolig!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Älska Timrå i med och motgång!!!