1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1037414

Sv: Apropå nånting...
Dåligt svenskt lag utan "riktiga" NHL-proffs. Mårtensson o Wienhandl må vara kungar i ES men internationellt inte bra alls. Vilket kanske säger mer om ES standard.

Robert Nilsson, Marcus Nilsson från NHL är beroende av de klassspelare som finns där. Bäckström inte heller på G

Kenny Jönsson, Liv & möjligtvis nån till får godkänt

Blir inget roligt VM det här - Murray får väl köra över några och Lundqvist får nog upp till bevis.

Bagarn krigar på men får inte ut mycket men är väl OK i defensiven.
Sen fattar jag inte hur Fernholm fick vara kvar och Sanny fick åka hem.

Sämst just nu - varenda j-la reklamavbrott

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.