1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614841 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1043938

Sv: Vi älskar Zäta!
STORT Grattis Zäta till framgångarna. Det är DU värd.
Nubbens arbete för föreningen kan aldrig underskattas och kommer aldrig
att glömmas !! ...var storsint nu alla Tikare som är vårt adelsmärke enligt min definition.
Vördnad för sporten och dess utövare. Kommer att sakna Regin oerhört, hade förmånen att få träffa honom på en lunchrestaurang för nån dag sedan - tackade för hans tid i Timrå och lyckönskade han till den kommande tiden - Slagskottsmålet mot Modo strax innanför blå rakt upp i Krizan högra kryss i årets slutspel var det snyggaste målet han har gjort ! så sa jag till han i alla fall. Nån som kommer ihåg detta ? Ha en skön sommar !!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.