1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1045256

Sv: Vi älskar Zäta!
Ambroo: Zäta gör mer mål, vinner mer tek, spelar mer boxplay och är en större ledartyp. Foppa tacklade mer och gjorde mer assist och poäng.

Den där genom tiderna-frågan får man kanske vänta med att lyfta ändå. Det finns bra argument åt båda håll än så länge. Är Zäta skadefri så kommer han nog att kunna gå om i alla aspekter utom kanske assists.

Det var någon här som skrev om finter? Har/hade Foppa ens någon egen fint över huvud taget? Det var mycket från Gretzky i han sätt att spela och en frimärkesdragning från Kenta Nilsson.

Matchtips: Spanien - Sverige 1-1

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.