1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1046620

Sv: Silly season 08/09
Det är fascinerande att denna diskussion alltid dyker upp av samma anledning och slutar med samma insnöade insikter.

Om jag får påminna om frågan: Hur skall vi nånsin kunna ta guld och Hur skall Timrå klara av att hänga med ekonomiskt

- Ny arena
- Modernare arena
- Större arena
- Läglig placering för att locka marginalpublik

Lustigt att detta alltid slutar i nån sorts lokalromantisk Vi ska minsann inte flytta på oss och vill nån jävel komma och kolla får de minsann paddla i Alnösundet eller ta sparken från Sundsvall fyra timmar före match...

jamen skit i guldjakten då!!

Förstår inte att det skall vara så svårt att se föreningens bästa. Vad spelar det för roll om arenan ligger i Sundsvall. Det devalverar ju inte varumärket Timrå IK.

Tvärtom - Det stärker varumärket - När skall det gå in i huvet på folk?

Glad Sommar föresten!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.