1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1052046

Sv: Nya matchtröjan
BlackBay: Nu tror jag iof att kunderna får exakt vad de betalar för när det gäller reklamen.

"Jaha, ni vill ha eran stora, gröna logga mitt på magen? - Det blir 2 miljoner tack!"

Tror faktiskt inte att Timrå bestämmer vart företagen ska ha reklamen. Givetvis ger man förslag och åsikter. Men kommer ett storföretag och vill punga ut rikligt med pengar för att uppta reklamutrymmet på magen tackar man nog ja och tillgodoser kundens behov.

Det är ju ingen slump att Peab och Yrkesmästarens reklamer syns så pass mycket och stör så mycket på helhetsintrycket. Dom har ju betalat för det! Förmodligen ganska groteska summor också.

Bäst att jag tillägger att priset jag angav säkert är helt galet och fel. Det var bara en åsikt som skulle synliggöras.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.