1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1058159

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Eller varför inte göra som Modo och bygga nere i hamnen.

Det finns ju en tomt ledig nu när Golf-ranchen inte länge är igång. Tänk om man skulle kunna börja kvällen med att efter jobbet åka in till stan med grabbgänget för att sedan promenera ner till hamnen och gå upp i en av ett antal skybarer och fortsätta innan matchen.

Se Timrå lira mot MODO, och sedan sätta sig på tåget och åka hem till Timrå eller om man bor i Stan prominixa hem.

Dagen efter smurfar man in på Ticnet och beställer biljetter till någon Julshow eller kanske Uffe Lundell kommer på besök.



www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=assem11.pdf

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer