Frella: Men visst fan hade detta varit häftigare? Och plats finns det åxå. Dom kan väl för attan göra några femmanna planer av IP istället, nu när GIffarna tar ner skylten i höst ;)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men visst fan hade detta varit häftigare? Och plats finns det åxå.
Dom kan väl för attan göra några femmanna planer av IP istället, nu när GIffarna tar ner skylten i höst ;)
www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=test01.jpg