Mathias: Och varför tror du att det inte är slutsålt på matcherna då? Marginalåskådaren är beväm och vill ha komfort. Inte stå 10 minuter i kö för att gå och pissa och sedan 10 min för en korv.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och varför tror du att det inte är slutsålt på matcherna då? Marginalåskådaren är beväm och vill ha komfort. Inte stå 10 minuter i kö för att gå och pissa och sedan 10 min för en korv.