1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1059082

Sv: Boork tippar i Expressen
General_Moisio: Ta och tänk till lite. Vi har en av Sveriges absolut bästa på centerposition i form av "Bagarn". Vi har en mycket rutinerad, omskolad till center, i form av "Jonte". Vi har "lill-Bagarn". Det verkar som om fjolåret är bortglömt vad gäller honom. Han är drypsäker bakåt och kommer att utvecklas än mer denna säsong. Han kommer att nå samma nivå som sin äldre bror. Vi har dessutom en mycket lovande centertalang som är handplockad av en av våra tränare som kännt grabben i många år. Sist men inte minst har vi en otoligt lovande junis som kan gå hur långt som hellst i form av Anton Lander.
Själv ser jag positivt på den kommande säsongen. Tror att vi kommer högre upp i tabellen än vad vi gjorde i fjol.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.