-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 15
- Silly Season 2026-27 (4940)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Men då undrar ju jag hur folk kan komma att säga att Wandell inte kommer fylla lukan efter Regin då Reign inte spelat i AHL ännu, Det har Wandell redan gjort samt varit i finska ligan och spelat i elitserien, Wandell har mer rutin har redan varit över i USA/Canada.
Utifrån denna synpunkt kan Wandell bara vara bättre än Regin.
Regin har bara spelat i Danmark och i Timrå. Vilket rutinmässigt inte gör honom bättre än Wadnell!
Kort och gått Regin ser jag som ersatt med Wandell, han kommer överaska alla negartiva supportrar. Nog om det!
Hahl har vi inte ersatt men vad vill vi ersätta honom med? En snubbe som har spelat i NHL bra länge varit lyckosam i NHL och där Gjort många poäng, ersätter vi då inte Hahl men än bättre spelare? En jämnbördig ersätta skulle vi ju aldrig godkänna känns det som. Vi har ett lag som är mer ett lag utan Hahl vilket kommer ersätta honom med Hästlängder!