1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1059196

Sv: Boork tippar i Expressen
Uno Gordon: Nej de förstår jag också att man inte kan köpa 35 spelare extra bara för att de finns en skaderisk, de enda jag vill är att dom värvar 1 center till som håller ES klass. jag önskar och hoppas att Timrås skadeelände äntligen kan få ett slut och vi kan se fram emot en säsong med fullt lag. De vore en dröm men tyvärr som Timrås verklighet har sett ut dom senaste åren så måste man kalkulera med att de kan bli skador. Ingen vill de men vi måste inse fakta. Tror inte heller de kommer bli nån större skillnad bara för att vi bytt läkare heller. De är ju knappast han som skadar spelarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.