-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 12
- Silly Season 2026-27 (4925)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Allting skall vara serverat på silverfat och klappat och klart känns det som. Var det inte detta vi svor ve och förbannelse över för en sisådär 10år sedan när vi huserade i Allsvenskan. Att sådär bortskämda och kräsna som Färjestadssupportrarna är skall minsann inte vi bli. Otacksamma och ohövliga typer utan hjärta och finess. Bara guld, guld, guld hela tiden. Hur spännande är det då? Så lät det då! Nu är det ett annat ljud i skällan.
Nuförtiden är det inte ens roligt med all sinnessjuk "name-droping" som sker i parti och minut.
Nej dagens ungdom har sannerligen inte härdats i den hårda skolan. De vet inte innebörden utav en förlust. Har knappast fällt några tårar över en tung förlust eller genomlidit ekande tomma lador för närmast sörjande. Jävla curlingungar är vad fan det är frågan om.